Mathilda's

skolfoto

Kategori: Allmänt

Hej :) igår kom nicke till mig så åkte vi in till min farbror så hjälpte hans tjej mig med mitt löshår, fast har inte riktigt satt i alla än men ska göra det någon dag jag orkar, haha! :) Sen åkte vi hem och kollade på tv o tog det lugnt.
Idag var det bara att pallra sig upp till skolan trött som ett as, och så hade vi skolfoto också, haha usch! Såg ju fan ut som en bebishamster eller ngt ;s haha. Hade ganska så chill lektioner o hemkunskap i 2 timmar, gött!
Tog bussen hem och så packade jag sen åkte jag o nicke med mamma o stefan in till stan och käkade kinamat :) Och nu är jag hemma hos nicke men han är o jagar så han kommer väl hem runt 10 så ska sätta mig vid sims höhö.
Men vi hörs kanske sen för nu blev det ju värsta boken :o haha puss!

my love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: