Mathilda's

bra helg med bra folk!

Kategori: Allmänt

Heej! förlåt för taskig bloggning men har inte hunnit.

I fredags så blev det stan med massa folk, trevligt! Åkte hem till Niklas någon gång så sov jag där.

Mamma ringde och väckte mig vid 10 och sa att vi skulle till hjo så dom hämtade mig så åkte vi dit. Gick och kolla i affärer och åt (: mysigt! Fick med mig 2 tavlor hem. När vi kom hem så duschade jag o sen åkte jag till Niklas o fixa mig sen åkte vi till brändåsen och hämtade danne så var vi med han och folk hela kvällen! Niklas och jag åkte hem runt 3 och då somnade jag dirr! Fast hade redan sovit i traktorn i typ 1 timme haha, trött tjej!

Kom hem för ett tag sen och har nyss käkat pizza. Ska snart till motala sen kanske Niklas kommer en stund :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: